Van schoonmaken in de vakantie tot facility coördinator. Ik heb altijd de mogelijkheden en handvaten gekregen om door te groeien binnen PCH.
Als facility coördinator coördineer ik dagelijks meldingen, onderhoudswerkzaamheden en beheer ik onderhoudscontracten. Daaruit komen altijd reparatiewerkzaamheden, die ik ook plan en coördineer. Voor onze eigen mensen en de handymandiensten maak ik ook de planning. Ik ben dus altijd bezig met verschillende projecten, ik zit niet constant op één plek en communiceer op verschillende niveaus. Dat maakt mijn werk écht leuk en afwisselend. Omdat wij alle facilitaire diensten doen, zijn we echt van toegevoegde waarde voor onze klant. Daar haal ik mijn voldoening uit.
Binnen PCH is er ruimte om te groeien. Dat kan ik wel stellen. Voor PCH had ik niet veel werkervaring. Ik zocht een vakantiebaan en ben als schoonmaker op het hoofdkantoor van VolkerWessels gestart bij PCH. Gelijk daarna ben ik als facility medewerker drie jaar lang op die locatie blijven werken in de catering en als handyman. Daarna ben ik naar de Servicedesk op ons eigen hoofdkantoor in Apeldoorn gegaan. En nu werk ik als facility coördinator voor een klant in Vianen. Zo kan het lopen. Ik heb altijd de mogelijkheden en handvaten gekregen om door te groeien. Daar ben ik heel dankbaar voor.